Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2013 - 16:28 Der er 1 kommentar

Downgrade fra Win 8 Til 7 Driller mht GPT Partition

Windows 7 Home Premium 64Bit vil ikke tillade mig at installere hvor Win 8 lå/ligger. Er det korrekt jeg må lave en MBR Partition og fjerne GPT først ? Min HD er delt op I 2 lige store størrelser. Men kan jeg nøjes med at fjerne GPT på mit C: Drev og lade F: være, da jeg har filer på den. Eller skal hele HDén ændres. Og hvordan søren gør jeg det ? Må også skulle have en Boot CD med noget værktøj på, men hvad ? Og hvor mon jeg finder jeg det. Bare ikke Linux da jeg ikke har arbejdet med Linux

Mvh Newzero
Avatar billede milter Ekspert
12. januar 2013 - 19:12 #1
Jeg har ikke selv erfaringer med problemet, men i linket herunder ser der ud til at være en vejledning:

http://www.techpowerup.com/forums/showthread.php?p=2818941