Avatar billede Abia0 Nybegynder
10. januar 2013 - 16:54 Der er 1 kommentar

Programmør søges til udvikling af applikation

Vi er et par engagerede iværksættere (Markedsførings-økonom, 2 planlæggere og ansvarlige og en business Developer) der er igang med et ambitiøst projekt. Derfor søger vi en programmør(helst studerende) der er pålidelig, og godt kan se at der penge i ideen lige så snart den kommer ud på det danske marked , og senere hen verden. Derfor får man ikke penge for at udvikle den , men en del procenter(skal vi nok snakke om!) der udgøre en større sum penge end at hvis man udviklede den. Du som programmør skal HELST komme fra Århus området da vi alle sammen bor i Århus. Konceptet snakker vi om når det kommer til stykket.

Hvis man er interesseret så skriv til min mail
Mvh. Abbas,Sasha,Tamer og Shervin.

Abiani_by@live.dk

;)
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2013 - 02:51 #1
det vil nok være en go ide at sige noget om hvad han skal programmere i, samt hvad det drejer sig om.

jeg kan jo f.eks programmere maskinkode, men det er ikke det i søger vel ?

i må fortælle lidt, ellers bliver han ikke interesseret.