Avatar billede PolleKolding Mester
10. januar 2013 - 14:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer ved betaling af opgradering Windows 8

Hej.
Jeg har forsøgt at købe opgraderings- download af Windows 8 pro.

Når jeg når til betaling går det hele i stå, der forlanges redigering af faktureringsadresse m.m.

Jeg forsøger at betale med MasterCard, og har indtastet de rigtige data hele vejen.

Har andre været ude for det samme.

Vil gerne kunne hente Windows 8 i tilbudsperioden der udløber den 31.01.13
Avatar billede milter Ekspert
10. januar 2013 - 15:45 #1
Foregår betalingen til en udenlandsk konto? Hvis ja, kan bogstaverne æ,ø og å give problemer.

På samme måde kan udfyldelse af felter med postnumre give problemer.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2013 - 15:47 #2
du må have fat i Microsoft

det er dem der bestemmer hvordan sådan noget foregår

endnu et pudsig ting fra dem

http://www.microsoft.com/danmark/om/kontaktos.aspx

m.v.h
Avatar billede PolleKolding Mester
09. februar 2013 - 09:17 #3
OK