Avatar billede bmk1971 Juniormester
07. januar 2013 - 23:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gem data i fil fra Javascript.i linux

Hej
Efter at have googlet lidt angående hvordan man gemmer filer har jeg fundet dette.

function WriteToFile(sText){
var fso = new ActiveXObject("Scripting.FileSystemObject");
var s = fso.CreateTextFile("C:\\test.txt", true);
s.WriteLine("helloworld");
s.Close();
}

Der er dog et lille problem og det er at jeg kører linux og hvordan gemmer man data i en fil og åbner det på et andet tidspunkt
Avatar billede olebole Juniormester
08. januar 2013 - 00:32 #1
<ole>

JavaScript har normalt ikke adgang til filsystemet. Under Windows har JScript via ActiveX under Windows Script Host eller HTA (HyperText Application). Jeg tror ikke, der umiddelbart findes noget under Linux, som gør, at JavaScript kan tage fat i filsystemet.

Hvad havde du tænkt dig at afvikle JavaScript gennem?

/mvh
</bole>
Avatar billede bmk1971 Juniormester
13. januar 2013 - 22:44 #2
jeg lagde tingene ind  i en database