Avatar billede ChristianBG Nybegynder
06. januar 2013 - 20:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Synkroniseringsfejl - Samsung Galaxy S3

Jeg har pludselig fået problemer med synkronisering af kalender. Når jeg går ind i Indstillinger,Konti og ind på min google-konto får jeg besked om, at der e en Synkroniseringsfejl.

Trykker jeg på "Synk. alle" for neden, forsøger enheden at synkronisere, men efter få sekunder kommer der en besked nederst, der siger "Synkronisering har i øjeblikket problemer. Den vil være tilbage om et øjeblik". Nu har dette "øjeblik" varet i 5-6 dage, så det ville være rart, hvis der er en behjertet sjæl, der kan hjælpe mig, så jeg kan få synkroniseret min kalender med min bedre halvdel, der også har en Galaxy S3 - men ingen "besked" om synkroniseringsproblemer.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede mbs- Nybegynder
06. januar 2013 - 20:45 #1
Har du prøvet den obligatoriske, genstarte telefonen?

- Jeg har faktisk også problemer med mit. Samsung Galaxy S3. Genstartede telefonen, for derefter at fjerne min Google konti - og startede forfra med indtaste oplysningerne. Genstartede igen, og bingo så virkede det. Prøv det.

Mvh. Michael Sørensen
Avatar billede ChristianBG Nybegynder
06. januar 2013 - 21:16 #2
Super - det var lige det, der skulle til :o)
Tak for hjælpen.

Hvordan er det lige jeg gir dig nogle point ?
Avatar billede mbs- Nybegynder
07. januar 2013 - 21:00 #3
Dejligt du kunne få det til at virke.

Jeg skriver et svar, også kan du godkende det

- Det er hermed gjort.