Avatar billede katrine1510 Nybegynder
05. januar 2013 - 17:35 Der er 3 kommentarer

neddatering af Iphone

Hej Eksperten.
Jeg har en gammel Iphone 3, som jeg i forbindelse med en synkronisering, fik opdateret til version 4.2.1, det resulterede i at den er blevet så utrolig langsom.
Jeg snakkede med en Apple-mand i forbindelse med køb af en ipad, og han fortalte at man på internettet kunne downloade en ældre version, dette er forsøgt fra følegnde hjemmeside (http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/), dog uden held da jeg ikke har stor viden inden for dette område. Den downloades som en Zip-fil, har pakket den op, og gjort som der skrives på hjemmesiden, men itunes kan ikke vælge mappen da den ser tom ud.... HJÆLP!

Derfor skriver jeg til jer, i håb om at i kan hælpe!

Venlig hilsen
Katrine.
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2013 - 19:33 #1
Avatar billede katrine1510 Nybegynder
05. januar 2013 - 19:58 #2
Mange tak for svaret! Men den video fra youtube, er det ikke til hvordan man fjerner jailbreak fra ens telefon? Det er min nemlig ikke... Og linket til tarlatanet hvordan skal det bruges? :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2013 - 21:34 #3
win RAR og win ZIP packker filer ud :)