Avatar billede Lulu132 Nybegynder
05. januar 2013 - 00:05 Der er 4 kommentarer

Lønforhandlinger

Hej alle

Jeg har et spørgsmål som lyder sådan :

Hvordan foregår lønforhandlinger i Danmark?

Jeg håber nogen kan hjælpe! kan virkelig ikke finde noget inde på google :(
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2013 - 00:21 #1
Hej og velkommen til.
Det kommer jo helt an på hvilket arbejde man har.
Måden man gør det på er forskellig fra private firmaer til offentlige firmaer.
Avatar billede Lulu132 Nybegynder
05. januar 2013 - 00:45 #2
Jeg tror det er de offentlige firmaer.. hmm kender du evt. links om det her? :)
Avatar billede Lulu132 Nybegynder
05. januar 2013 - 00:47 #3
Jeg tror det er om de offentlige firmaer. Kender du nogle links eller har du selv kendskab om det her? :D
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2013 - 00:55 #4
Jeg er selv i det private, og her er der jo overenskomster man forhandler over. Men derudover så forhandles der jo også individuelt.
Den mulighed er lidt sværere at udføre i der offentlige system.
Jeg har ikke selv specielt meget kendskab til det desværre.

PS Du skal ikke skrive tilbage i svar.
Andre vil så tro at dit spørgsmål er besvaret og de vil så springe tråden over.