Avatar billede Weedfald Nybegynder
03. januar 2013 - 18:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til et program

Hej eksperter, jeg vil søge hjælp herinde til at bygge en bot, der automatisk kan svare på en kommando som f.eks hvis en bruger skriver !klokken så svare min bruger automatisk indenfor et sekund eller lign. "Klokken er **:**"

Programmet vil jeg selvfølgelig selv lave, men hvilket sprog skal jeg skrive det i og findes der nogle gode sider med evt. guides til noget lignende ?
Jeg har leget lidt med C# og Vb, samt Html, css og php har jeg godt kendskab til.

Dette program skal køre i en avatar chat på adressen www.n.dk/frameset.asp - Det skal lige siges at jeg ikke selv ejer chatten men har set folk lave programmer lignende til chatten :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
05. januar 2013 - 01:37 #1
Avatar billede Weedfald Nybegynder
05. januar 2013 - 21:56 #2
arne_v - Det ser spændene ud, måske jeg lige skulle kigge på det..
Er det noget du har arbejdet med før?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. januar 2013 - 22:07 #3
nej

bare google
Avatar billede Weedfald Nybegynder
01. marts 2013 - 15:09 #4
LUKKET!
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2013 - 15:51 #5
autoitscript virkede ikke?