Avatar billede rasser76 Nybegynder
02. januar 2013 - 11:35 Der er 4 kommentarer

Databaser over virksomheder

Er der nogle herinde der ved hvor man kan købe den billigste, og mest komplette og opdateret database over virksomheder ?
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2013 - 12:42 #1
købe simpelhen. Tror ikke det er så nemt som du regner med.
Jeg sidder og arbejder med http://www.nnmarkedsdata.dk/
De opdatere deres databaser hver eneste aften.
Ved ikke lige hvad det er du tænker på.

Skal det bare være en liste over alle virksomheder i danmark, bare deres navn?
Eller skal det også være med navn / addresse / CVR osv osv.

Prøv at forklare lidt mere.

Du er velkommen at skrive en mail til mig på JoshMxRyder@gmail.com
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. januar 2013 - 12:54 #2
cvr.dk har en database hvor du kan downloade. Er ikke klar over hvad præcist man får, men mon ikke det er den der er mest up to date?
Avatar billede rasser76 Nybegynder
02. januar 2013 - 17:44 #3
Hejsa

Ja det er  navn / addresse / CVR osv osv.jeg skal bruge og ved godt jeg kan ta udtræk fra nnmarkedsdata men ved der ligger så utroligt mange firmaer der har registreret sig forkert, bare under frisører var der 50 landmand registreret ved ikke om det er fordi de er dulle og mener de klipper deres marker ned eller hvad der lige er sket, så leder efter em lidt mere korrekt database, og cvr registret vil ha 250000 for det udtræk jeg skal bruge, så håbede der moske var et eller andet sted der lå inde med samme oplysninger
Avatar billede rasser76 Nybegynder
02. januar 2013 - 17:46 #4
Ja cvr har det jeg skal bruge men de har også sat en god pris på det udtræk jeg skal bruge 25000kr !!!!!!

ellers tak for svaret :-)