Avatar billede petzel Novice
30. december 2012 - 22:10 Der er 2 kommentarer

Problemer under opstart - skærm slukker under start op.

Hej, jeg har brug for lidt hjælp, jeg har en PC som er tilsluttet en skærm via VGA. Når jeg starter op får jeg windows start på billet på, men så slukker den skærmen før den når til "skriveboret" Det er en media station som har før har været tilsluttet et TV - og ikke en VGA skærm. Jeg kan via F2 komme i bios, kan jeg der lave en "sikker opstart" så den forbliver tændt og så få mulighed for at ændre skærm opsætningen.??
Hjælp!
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2012 - 00:36 #1
boot i safe mode og sæt skærmen til 1024x768

din skærm har været sat til noget højt, som windows ikke kan klare.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2012 - 00:36 #2
det var et svar