Avatar billede vuske Seniormester
27. december 2012 - 20:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grafik-driver

Jeg har ledt efter en driver og kan godt finde den, men kan ikke få fat i den uden jeg skal betale - er det rigtigt.
AMD Radeon HD 6290-grafikkort
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2012 - 20:52 #1
Har du prøvet her?
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
Det skulle være gratis at hente dem her???
Avatar billede milter Ekspert
27. december 2012 - 21:13 #2
Tilføjelse til #1.

Husk, at opdateringer til grafikkort på bærbare helst skal hentes hos producenten af computeren, ellers risikerer du at miste nogle af de indstillingsmuligheder, du fik med den oprindelige software.

Og lige en lille forsigtig tilføjelse: Har du problemer med dit grafikkort og dets funktioner? Hvis ikke, hvorfor så opgradere?
Avatar billede vuske Seniormester
28. december 2012 - 10:39 #3
til 220661 send er svar - selvom det ikke løste mit problem som var at min skærmopløsning er 1024x600 havde jeg håbet at en opgradering kunne give mig en større, det kræver win8 (1024x768) d.v.s. at apps ikke virker. Men driver var gratis og det var det jeg efterlyste
Avatar billede milter Ekspert
28. december 2012 - 11:12 #4
#3.

Vedr. 1024x768 opløsning kig her:

http://mobileoffice.about.com/od/netbooks/a/How-To-Change-Your-Netbooks-Screen-Resolution.htm

Men pas på, forkerte ændringer i registreringsdatabasen kan lægge din computer død!
Avatar billede vuske Seniormester
28. december 2012 - 16:09 #5
til milter - det ser rigtig godt ud men det jeg skal søge på findes ikke i min regedit på Win8 jeg kan godt nok finde Display 1 og 2
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2012 - 12:58 #6
#5.

Hvis ikke hele strengen ("Display1_DownScalingSupported") eksisterer, kan du nok desværre ikke benytte den metode.
Avatar billede vuske Seniormester
23. januar 2013 - 19:11 #7
æv