Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
26. december 2012 - 15:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

En tekst fil til synonymordbog

Jeg ønsker at finde en tekst fil som indeholder synonymer, som jeg kan overføre i min egen database(MySQL). Er der et sted på nettet hvor denne fil eksistere.
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. december 2012 - 16:13 #1
Her er der noget:
http://synonym.oooforum.dk/
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
26. december 2012 - 22:46 #2
Hej Michael
Som du nok ved kan man opdatere en MySQL tabel med en tekst-fil. Det er sådan en tekst-fil jeg søger. Ved at bruge denne fil med PHP, kan jeg lave min egen ordbog, til brug i et program.
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. december 2012 - 23:34 #3
I open office filen, har du en fil med endelsen .dat, der har du den information du søger. Du kan skrive et lille script i PHP, der indsætter i din database.
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
30. december 2012 - 15:19 #4
Jeg har fundet ud af det ved at downloade tekst filen til gz på iPad. Ved at ændre efternavnet til txt virkede det.
Hvordan giver jeg point til dig.
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. december 2012 - 17:55 #5
Jeg samler ikke på point. Læg selv et svar og accepter dit eget svar, så spørgsmålet bliver lukket.
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
30. december 2012 - 18:32 #6
Brug txt-filen fra siden er løsningen