Avatar billede phillipvarsted Nybegynder
19. december 2012 - 13:13 Der er 4 kommentarer

Mail system på hjemmesiden

Hej eksperter

Jeg er i gang med searche lidt op omkring noget kode som kan fremkalde ens mailbox, så den bliver aktiv på ens hjemmeside.

Hjemmesiden består af en database hvor hver bruger har et login, og til det brugerlogin har brugeren fået tildelt en email adresse.

Er der nogen der har prøvet dette før, eller ved hvordan sådan noget skal bikses sammen?

Tak på forhånd! :-)
Avatar billede tobrukDk Novice
19. december 2012 - 13:39 #1
Hvad mener du sådan helt?
Avatar billede phillipvarsted Nybegynder
19. december 2012 - 15:40 #2
Det jeg mener er, at hver bruger har fået tildelt en email adresse på vores hjemmeside, og når de logger ind, skal de kunne have adgang til deres email konto fra hjemmesiden af.
Avatar billede olebole Juniormester
19. december 2012 - 15:54 #3
<ole>

Der ligger en del færdige 'derude'. Prøv en googling på noget à la: 'php+mail+system'.

En ting, du dog skal være meget opmærksom på, er, at du påtager dig et stort ansvar i forhold til lovgivningen. Bliver systemet hacked og/eller følsomme oplysninger bliver eksponeret, står du med et enormt problem ... og det er ikke noget, du kan 'disclaime' dig ud af

/mvh
</bole>
Avatar billede tobrukDk Novice
20. december 2012 - 15:24 #4
#3 der vil jeg give olebole ret. jeg har snakke med datatilsynet for lang tid og der forklare de mig pænt at du mente at jeg skulle lade være da der er mange som har prøvet at gøre de har fået problemer med det hele og ligne.