Avatar billede Boelsgaard Nybegynder
19. december 2012 - 08:44 Der er 4 kommentarer

Powerpoint til video

Kan man konvertere en powerpoint præsentation med lyd til en video som kan anvendes på en hjemmeside og på facebook side ?
Jeg har kun powerpoint 2003 og windows movie make
Avatar billede 2Mida Praktikant
19. december 2012 - 09:08 #1
Camtasia studio kan!
Avatar billede Boelsgaard Nybegynder
19. december 2012 - 09:22 #2
Det kender jeg ikke ?
Avatar billede aliaz Nybegynder
19. december 2012 - 11:43 #3
Google giver masser af forslag på "convert powerpoint to video", så prøv én af dem.

Når nu Windows Movie Maker ikke kan, må du jo forvente at skulle lære noget nyt, så prøv evt. Camtasia som foreslået.
Avatar billede Boelsgaard Nybegynder
19. december 2012 - 13:49 #4
Tak :) jeg er i gang med Camtasia jeg synes det er svært, men hvis det er vejen så arbejder jeg videre med den, mange tak for hjælpen jeg håber lidt at der kommer en nem løsning lige pludselig :)