Avatar billede knudbruun Nybegynder
18. december 2012 - 09:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

cl rc engine3 tveservice.exe

Pludselig får jeg denne fejlmelding under nedluk:

cl rc engine3 Dummy Winidow: tveservice.exe Programfejl

Instruktionen ved 0x00000001 referede hukommelse ved 0x00000001.
Hukommelsen kunne ikke written.

Klik på OK for at afslutte programmet

Det sidste jeg har indstalleret inden ovenstående dukkede op var "Capture One 6" (RAW-billedbehandling).
Såvidt jeg har kunne opspore er tveservice.exe en del af Cyberlink PowerCinema - som hele tiden har ligget indstalleret fra indkøb af pc'en.

Hvad gør jeg får at undgå denne "exstra" nedluk?
Kan det skade min pc? Er det virus?
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2012 - 10:00 #1
gå i msconfig og se om du ikke kan slå den fra der

har du cyberlink inde og ikke bruger den så afintaler den og find en nyere version

http://forums.digitalspy.co.uk/showthread.php?t=1668634

hent revo uninstaler freeware version og gør det med

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2012 - 10:14 #2
rens lige din maskine med ccleaner for gamle nøgler og andet skrammel

http://www.filehippo.com/download_ccleaner

har lige siddet med en medion hvor der auto lå hele messinger pakken inde
da hun ikke ville have mail inde der er en del af pakken måtte jeg afinstalere hele pakken for at lægge kun messinger ind
bare en lille historie

nej jeg tror ikke det har noget med virus at gør
om det gør skade tror jeg ikke men fejlen skal ikke være der
den skyldes sikkert den starter en service op via den og da den ikke ligger der kommer medelelsen

m.v.h
Avatar billede knudbruun Nybegynder
21. december 2012 - 11:27 #3
Perfect jeg fik slået den fra i msconfig.
Tusind tak for hjælpen treatmenice
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2012 - 11:47 #4
ok