Avatar billede Skifter24 Praktikant
14. december 2012 - 13:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

fjernsupport på eksperten?

Hej. Er det ikke på tide at i laver en funktion, der tillader brugere at oprette forbindelse til andre brugers skrivebord? :)
Avatar billede raevdal Nybegynder
14. december 2012 - 14:17 #1
Hej

Man kommer langt med Teamviewer som kan hentes på www.teamviewer.com.
Det er gratis at bruge for private
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2012 - 14:20 #2
Mon ikke det kunne betyde, at Eksperten.dk ville kunne holdes ansvarlig, hvis noget gik galt på folks computer.
Avatar billede Skifter24 Praktikant
14. december 2012 - 14:21 #3
Ja ved det, men ku det ikke være fedt hvis man også ku via eksperten, så man slap for også lige at skulle guide én igennem til teamviewer..??

Har dog selv teamviewer og bruger det meget,
Avatar billede Skifter24 Praktikant
14. december 2012 - 14:22 #4
man kan via Google chrome også
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. december 2012 - 16:23 #5
Hvad skal man så bruge eksperten til? Ekspertens formål er at være en vidensdatabase, hvilket det ikke bliver hvis alt bliver løst via fjernsupport ;o)
Avatar billede Skifter24 Praktikant
06. februar 2013 - 02:01 #6
...
Avatar billede Skifter24 Praktikant
06. februar 2013 - 02:01 #7
Hvad skal man så bruge eksperten til? Ekspertens formål er at være en vidensdatabase, hvilket det ikke bliver hvis alt bliver løst via fjernsupport ;o)
Avatar billede Skifter24 Praktikant
06. februar 2013 - 02:02 #8
Hvad skal man så bruge eksperten til? Ekspertens formål er at være en vidensdatabase, hvilket det ikke bliver hvis alt bliver løst via fjernsupport ;o)