Avatar billede cosmo21 Novice
10. december 2012 - 20:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mit internet går ud ved brug af hjemmeside.

Hej

Jeg har et spørgsmål
Hver gang jeg går ind på www.youtube.com og ville se en video så begynder alle de sider jeg er på ellers inkl Youtube og tænke løs og mere sker der ikke

Bruger WIndows XP PRO
Den skriver "sender admodning" nederst i Chroome og IE 8

og må genstarte så dur nettet igen på alle sidder men dog ene og alene ikke på Youtube.. hvad pokker gør jeg ?
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2012 - 07:45 #1
http://ninite.com/

det kan faktisk være ret mange ting men prøv først at opdatere dine programmer hvis de ligger her

kunne være flash der skulle opdateres men det kan være ret meget andet

kør sådan en på maskinen - husk at opdatere inden
så er det udelukket det skyldes snavs på den

http://www.malwarebytes.org/

m.v.h
Avatar billede cosmo21 Novice
11. december 2012 - 15:55 #2
Adobe Flash og Shockwave playeren var opdateret til nyeste allerede ligeså Java.

Nu køre jeg en Mailwarebytes fuldstændig clean, og ser hvad der sker.. vender tilbage med loggen her :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2012 - 16:20 #3
du skal bare lså den over på fuld scaning oh lade den fjerne hvad den finder

finder den ikke noget er det fint - du behøver ikke sende den herind

m.v.h
Avatar billede cosmo21 Novice
21. december 2012 - 15:37 #4
problemet fik jeg løst kørte nogle scanninger fra AVG og så fungerer den igen :-)

treatmenice: smid bare svar så der point
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2012 - 17:18 #5
ok