Avatar billede KHHP Juniormester
09. december 2012 - 11:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WDS - spring domæne over

Hej
Jeg sidder og hygger mig lidt med Windows Deployment Services(WDS) og har fået tilføjet en god stak installations-images, men jeg vil godt have muligheden for at installere 64-bit windows 7 uden at den bliver tilføjet til domænet. Dette er den eneste maskine der skal køre med denne undtagelse, da det er min computer til at spille spil på, og den ønsker jeg ikke skal tilføjes til Active Directory. Jeg ved at jeg kan deaktivere tilføjelse til domæne for hele serveren, men da jeg netop ønsker at alle maskiner, med undtagelse af denne ene pc, skal tilføjes så vil jeg helst ikke gøre dette.
FIndes der en mulighed for at jeg enten med Unattended install answer file eller andet kan ekskludere denne ene pc fra at blive tilføjet.
Jeg kører Windows Server 2008 Service Pack 2 x86
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2012 - 00:55 #1
Avatar billede KHHP Juniormester
08. januar 2013 - 20:24 #2
Lukker