Avatar billede pathna90 Nybegynder
06. december 2012 - 12:01 Der er 1 løsning

sort skærm

Hej alle

Da jeg skulle tænde min stationære pc forleden dag, lød det som om der var noget der sprang i min skærm (ved ikke om det er tilfældet), og nu viser den sort skærm hver gang jeg tænder den.

Dog kommer der et billede en gang imellem, men det er mest i opstarten, få gange har jeg fået et billede af skrivebordet, men ellers er skærmen bare sort. Tror ikke der er noget galt med selve computeren, men før jeg går ud og investere i en ny skærm, vil jeg lige spørge jer om hjælp.
Jeg har ikke nogen ekstra skærm, så har ikke kunne teste om det er computeren eller skærmen der er død. Ligeså kan jeg ikke slutte min skærm eller stationære til min bærbare, da den ikke har de rigtige stik.

Håber virkeligt at i kan hjælpe, da jeg bruger min stationære hver dag, og derfor ikke kan nøjes med min bærbare, ikke i længde i hvert fald.
Jeg ved lidt om computere, men er ikke inde i alle avancerede begreber, så derfor må i meget gerne forklarer det, sådan så jeg forhåbentlig ved hvad i snakker om.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2012 - 22:41 #1
du må vel have en ven du kan låne en skærm af ?
du er nødt til at teste om det bare er skærmen der er futtet af, derfor: sæt en anden til, inden du gør yderligere.