Avatar billede esearch Nybegynder
05. december 2012 - 11:01 Der er 1 kommentar

Standard svar i Outlook

Vi får en række forskellige henvendelser på email, som vi bruger lang tid på at besvare. Henvendelserne kan grupperes i 3-4 kategorier som egentlig kan besvares med hvert sit standard svar. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan kan man lave en række standard svar i outlook som man nemt kan bruge som besvarelse af en mail.

Eks.
To foskellige standardsvar
1. henvend dig på flg. adresser
2. ring til os på 12345678

Når en mail ankommer i indbox som skal bevares med f.eks. standard svar 1, skal man nemt kunne hæfte dette svar på et reply.

Kan dette lade sig gøre?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. december 2012 - 13:13 #1
Jeg tænker umiddelbart at man kan lave 4 signaturer (eller hvor mange der nu skal bruges).

Sæt den mest benyttede som autosignatur.

Når du vælger at svare på en af beskederne, kommer denne signatur frem som standard - og principielt behøver man ikke at ændre i den, men kan sagtens gøre det.

Skulle en af de andre signaturer bruges, er det uendelig let at højreklikke et tilfældigt sted på signaturen, for at vælge en af de andre...