Avatar billede Slettet bruger
30. november 2012 - 20:50 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

windows 8 install key

hej jeg har downloade windows 8 professional dansk  fra Microsofts hjemmeside ISO  MEN den kommer til install key hvem har install key  jeg fik ikke key med i Microsofts købt håber i kan hjælpe mig
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2012 - 20:54 #1
Den får man da automatisk sammenmed win8 Iso. Det må du have overset. Prøv at downloade igen. Du skal jo have din personlige nøgle.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2012 - 20:55 #2
Ps. men du skal selvfølgelig ikke købe igen. Ellers ring til Microsoft.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2012 - 21:10 #3
jeg  har kun en TXT fil
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2012 - 21:36 #4
Men jeg forstår ikke hvordan du kan have købt en Iso uden at få en nøgle? Har du betalt med f.eks. Visa kort?
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2012 - 21:47 #5
jA er det ulovligt at få n kode af en VEN ???

vis man bare som kan kan i win 7 og vista aktiverer  windows senere så kan man 30 dage til at aktiverer  windows i MEN det kan man ikke win 8 da det er en  install key hjælp
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2012 - 21:59 #6
"jA er det ulovligt at få n kode af en VEN ???"
Det kommer sandelig an på, om han selv bruger den. Hvis han ikke gør er det OK, men gør han, så får du at vide, fra Microsoft, at nøglen ikke er gyldig.
Når du har betalt kan du få en nøgle fra Microsoft. De kan se, om du har betalt.
Men ellers kan du jo bestille win8 DVDén så får du både 32bit og 64bit plus en nøgle. Det er vist noget omkring 119 kr. og de penge er givet godt ud.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2012 - 22:14 #7
er der ikke en demo nøgle ???  så kan installerer den  så kan bruges i par dage ???
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2012 - 22:24 #8
Det er vel en opgraderings Iso du hatr fået? Så det tror jeg ikke. Men du kan downloade en 90 dages prøveversion. Men hvorfor det når du kan få en nøgle fra Microsoft danmark på mandag?
Men ok dig om det: http://msdn.microsoft.com/en-us/evalcenter/jj554510.aspx
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2012 - 22:40 #9
den iso der er i link den nøgle dur den ikke til win 8 pro ??
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2012 - 13:36 #10
Den windows 8 pro du har downloadet, det er vel opgraderings tilbudet der er tale om? Hvis det er, kan nøglen kun bruges, når der opgraderes oven i en anden windows. Hvis man vil lave en ren installation, så dur nøglen ikke, for det er ikke det produkt man har købt. Jeg har selv opgraderet fra en nyinstalleret XP, som slet ikke var registreret, men det blev ikke undersøgt.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2012 - 13:45 #11
dur den ???
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2012 - 15:53 #12
Dit dur virker ikke. Og hvad mener du med "virker"?
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2012 - 16:05 #13
Rettelse: Dit link dur ikke...
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2012 - 13:21 #14
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2012 - 14:38 #15
Det øverste link kan ikke findes. Men hvad er spørgsmålet med det andet? Forøvrigt har du ikke hentet din opgradering her:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/buy?ocid=GA8_O_WOL_DIS_ShopHP_FPP_Light
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2012 - 17:09 #16
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2012 - 20:27 #17
Men hvad er spørgsmålet???
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2012 - 20:54 #18
jeg skal kode for at den dur  ????
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2012 - 21:13 #19
Ja det er da klart, men det er vel ikke et spørgsmål. Spørgsmålet er kun, om du har nøglen eller ikke, og da du åbenbart ikke har nøglen, kommer du ikke videre før du får fat i den.
Du fik vel en mail fra Microsoft med en nøgle? Og se #10.
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2012 - 21:18 #20
nej
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2012 - 21:27 #21
Så du nød til at ringe til Microsoft danmark, bogholderiet.
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2012 - 16:07 #22
Microsoft support      Telf.        82 333 100
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2012 - 20:43 #23
mail man ikke mail til dem ?
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2012 - 22:51 #24
Jeg skrev en mail, men den ser ikke ud til at være kommet på.
Jeg ved ikke med mail, gå ind på Microsoft siden og se under support.
Og du kan godt acceptere dit eget svar, vi kommer ikke længere med det.
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2012 - 18:22 #25
xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. december 2012 - 22:18 #26
Hej, Rasmus.

  Få fat i Microsoft på http://support.microsoft.com/contactus/ - så kan de hjælpe dig med en gyldig prduktnøgle.

De bedste hilsner
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2012 - 16:16 #27
er det denne her danmark@microsoft.com ???