Avatar billede Steen Seniormester
30. november 2012 - 07:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Deaktiver Officepakken

Hej

Jeg skal i gang med at installeret office pakken på en ny PC, og for ikke at risikere at jeg ikke kan installere  den igen pga. serienummer, skal jeg så deaktivere min licens et eller andet sted inden ?
Avatar billede tiger_dk Mester
30. november 2012 - 08:11 #1
Det vil jeg ikke mene er nødvendigt...
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2012 - 08:38 #2
Hvis du ikke skal bruge officepakken på den gamle pc længere, så afinstaller den og gå derefter på Windows update og søg på opdateringer. Microsoft vil så registrere at der ikke er office på den længere, og du kan installere på den nye pc.
Er din licens kun til en pc kan det tænkes du får bøvl når du skal hente opdateringer til programmet,hvis du har den på dem begge, da den tjekker for genuine advantage på office.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. november 2012 - 12:23 #3
du skal muligvis bruge 'telefon-metoden' når office skal registreres på den nye pc - det er gratis og enkelt.
Avatar billede Steen Seniormester
30. november 2012 - 17:08 #4
Tak for alle svarerne .  220661 - læg et svar og der er point
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2012 - 17:29 #5
Ping
Og tak for point