Avatar billede densortehingst Seniormester
29. november 2012 - 19:33 Der er 5 kommentarer

st Iphone 4S

Hvordan kommer man ind i en iphone 4S, hvor man har fået aktiveret noget stemmestyring?
Den fortæller mig glad, hvilket tal jeg har trykket på, men skriver ikke koden.
Jeg kan se, at man kan gendanne telefonen vha en computer, men der må findes en anden måde!
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2012 - 20:44 #1
Avatar billede densortehingst Seniormester
29. november 2012 - 20:53 #2
Ok jeg prøver igen. Når jeg tænder telefonen beder den om koden - ikke pinkoden - lad os sige den er 1 2 3 4. Når jeg skal skrive adgangskoden og trykker på 1, så siger den en, men den skriver ikke noget i feltet :(. Det vil sige, at når jeg har tastet 1234, så har den sagt en to tre fire, men felterne er stadig tomme og telefonen åbner ikke :(. Har prøvet at tale til den på dansk og engelsk, men det virker ikke :(.
Håber denne forklaring var bedre :)
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2012 - 21:03 #3
Meget bedre ;-)
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2012 - 22:59 #4
Jeg kan se, at man kan gendanne telefonen vha en computer, men der må findes en anden måde!

Måske er det den eneste løsning. Jeg har ikke noget svar på problemet.

http://support.apple.com/kb/ts1827?viewlocale=da_DK
Avatar billede Jadl_2990 Juniormester
09. februar 2013 - 13:37 #5
Uanset om telefoner er tændt eller ej så gør følgende:
Tryk på "ON tasten" i toppen samtidigt med "funktionstasten" [] på fronten INDTIL æblet kommer frem!
Så kan du slippe.
Så skulle du kunne komme ind i den.

Når du holder begge knapper nede vil der inden æblet kommer frem, komme en skærm med Stemmestyring og en skærmknap med Anuller, der skal du ignorere og bare stadig holde begge taster inde... indtil æblet kommer frem.

Den IP4S jeg lige testede på var stemmestyringen ikke slået til, men den viste alligevel skærmbilledet.