Avatar billede hanloven Mester
29. november 2012 - 11:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Thumbnail i Jw Player'en

Hej.

Jeg har købt pro versionen af Jw Player til min nye hjemmeside.
Den fungerer super godt, bortset fra at jeg ikke kan få den til at vise mit thumbnail.. Om jeg bruger jpg eller png, er ligemeget..

Jeg har kontaktet LongTail Video. De ser fint billedet.. Men jeg gør ikke. På hverken Chrome eller IE. Hvad kan problemet være?

videoen kan ses her: www.smsguruen.dk/index_.html

Kent
Avatar billede olebole Juniormester
29. november 2012 - 16:32 #1
<ole>

Sorry, men jeg tror ikke på, de kan se billedet i IE9, Chrome eller Safari under Windows 7 Pro.

Hvilket styresystem har du bedt Long Tail Video teste med - og hvilken IE-version?

/mvh
</bole>
Avatar billede hanloven Mester
29. november 2012 - 22:09 #2
Det er jeg glad for du siger. De tester med firefox. Ved ikke om de prøver med andre. Det får jeg dem lige til. Er det et problem du kender til? Og evt. en løsning?
Avatar billede olebole Juniormester
29. november 2012 - 22:20 #3
Desværre har jeg ikke selv rodet med lige den player
Avatar billede hanloven Mester
29. november 2012 - 23:00 #4
Okay, jeg har skrevet til dem igen og bedt dem teste med forskellige browsere, så jeg håber de vender tilbage med en løsning. Så skriver jeg det lige her, så andre kan få glæde at det også.
Avatar billede olebole Juniormester
29. november 2012 - 23:25 #5
Go' stil!  *o)
Avatar billede hanloven Mester
30. november 2012 - 00:35 #6
Så er det løst.

Der er en fejl i CSS'en ved afspilning af HTML5 i version 6 af playeren. Det gør at thumbnail'en ikke vises korrekt.

Indtil de får fejlen rettet i ver. 6.1, så kan man tvinge den til at køre Flash. Det gøres ved at tilføje linien:

primary: "flash";

Så kører det :-)
Avatar billede hanloven Mester
30. november 2012 - 00:35 #7
Sku ha været et svar..
Avatar billede olebole Juniormester
30. november 2012 - 02:06 #8
Kun at teste i én browser, må siges at være en lidt alternativ tilgang til begrebet 'webudvikling'. Så er det nemt at lave software, der 'virker'  *o)
Avatar billede hanloven Mester
30. november 2012 - 08:09 #9
Ja, det tror jeg på :-)