Avatar billede daphne Novice
28. november 2012 - 15:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google Chrome starter m

Jeg har fået ny pc, der kører med Windows 7.

Problemet er bare, at jeg stort set ikke er i stand til at bruge Google Chrome som browser, vinduerne åbner bare ikke. Eller også går der 7 lange og 7 brede, inden der åbner sig et vindue.

Derimod kører Mozilla Firefox upåklageligt, - dog med den undtagelse, at den vedbliver med at fortælle mig, at jeg kører på en ukrypteret forbindelse, når jeg er 'online' nogen steder, og vil logge af.

Har prøvet at køre en virus-scan via Trendmicro, som jeg har som virus-udbyder, men den finder ikke noget.

Er løsningen mon at afinstallere og geninstallere Google Chrome ??

Håber nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede cosmo21 Novice
28. november 2012 - 15:39 #1
Avatar billede daphne Novice
29. november 2012 - 10:13 #2
Fandt følgende, og det har løst problemet:

''højreklik på Chrome-ikonet, og vælg derefter 'egenskaber'.

Under fanen 'Genvej', vil du se Target. Linjen afsluttes med chrome.exe så lige tilføje - in-process-plugins efter det. Så linjen skal se nogenlunde sådan ud:

C: \ Brugere \ bruger \ AppData \ Local \ Google \ Chrome \ Application \ chrome.exe - in-proces-plugins''

Håber dette måske kan hjælpe andre der kommer ud for det samme.

Mvh.
Gitte Daphne