Avatar billede Slettet bruger
25. november 2012 - 16:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP kan ikke samarb. med win 7 serv.pack 1

jeg har langt om længe på en kryptisk måde endelig fået installeret serv.pack 1 til win 7.
jeg har en HP-pc p6361sc
min konklusion er, at HP ikke kan samarb. med win 7 serv.pack 1.
for at få inst. den serv.pack (efter mange mislykkede forsøg) måtte jeg gøre flg.:
. recovery
. som det første via en overadministrator-profil inst.serv.pack 1
  og altså sige nej til HP-opdateringer
herefter
har jeg så forsøgt at hente HP-opdateringer hvilket ikke lykkedes og herudover lavede ravage på min pc.
SÅ NU HAR JEG SAT HP TIL "ALDRIG AT OPDATERE"
er der andre som har samme problem???
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2012 - 18:23 #1
kan du køre den som EXE ??
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2012 - 18:54 #2
#1
som EXE???
HVAD MENER DU???
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2012 - 21:16 #3
exe fil
Avatar billede ptj_11 Forsker
28. november 2012 - 14:58 #4
Jeg fik en direkte henvendelse om hjælp til dette problem, og løsningen er som følger:
Afinstallation af Hp_Advisor og HP_SupportAssistent, derefter hentede jeg de korrekte versioner af begge programmer på HP´s support og driver hjemmeside for den  specifikke maskinmodel og version.
Disse virker efter hensigten.
De versioner, der er lagt på genskabelsesDVD´erne, ser ved første installation af begge programmer ud til at virke fint nok, men ved en efterfølgende opdatering inde fra  Supportassistenten, henter assistenten en opdatering som vælter funktionaliteten.
Konklusionen må være, at HP har fået distribueret en forkert version af programmerne på deres genskabelsesDVD´ere.
Denne løsning relaterer også til et tidligere spørgsmål fra samme spørger:
http://www.eksperten.dk/spm/972650#reply_8004034

Krydshenvisning er lagt på det andet spørgsmål.
/ptj_11