Avatar billede sami_tsomidis Nybegynder
21. november 2012 - 13:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kom til at vælge adobe reader som standard program da jeg skulle åbne en pdf-fil!

som sagt kom jeg til at vælge adobe reader som standard program da jeg skulle åbne en pdf-fil, og nu kan jeg næsten ikke åbne noget. vil ikke til at skifte alt tilbage manuelt, hvad kan jeg gøre? jeg kan ikke lave en systemgneddannelse da jeg har lavet en synopsis for 2 timer siden som jeg ikke vil miste.

TL;DR: Min pc vil åbne alt med adobe reader, hvordan fikser jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2012 - 13:42 #1
kontrolpanel-standardprogrammer-angiv dine standard programmer

sådan kan man gøre i win 8

m.v.h
Avatar billede moddi100 Seniormester
21. november 2012 - 14:48 #2
En systemgendannelse påvirker ikke dine personlige dokumenter såsom word-filer. Derfor kan du trygt lave en systemgendannelse.

Er du lidt paranoid (nogle ville sige klog), kan du eventuelt ligge din opgave over på et usb-stick eller sende opgaven som en e-mail til dig selv.
Avatar billede milter Ekspert
21. november 2012 - 15:06 #3
@ moddi100 og sami_tsomidis.

En systemgendannelse vil slette personlige dokumenter, som ikke er gemt.
Avatar billede moddi100 Seniormester
21. november 2012 - 17:03 #4
Dokumenter som ikke er gemt? Du hentyder til åbne dokumenter i f.eks. word? Det er jo så blot at gemme det og lukke programmet.

Microsoft beskriver her hvordan det udføres, hvilket er super simpelt:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/system-restore

I artiklen står der indledningsvis: "Det påvirker ikke dine dokumenter, billeder eller andre data."
Avatar billede milter Ekspert
11. december 2012 - 22:26 #5
Er der nogen fremskridt?
Avatar billede sami_tsomidis Nybegynder
06. oktober 2014 - 18:13 #6
Lukket