Avatar billede havmaage Juniormester
20. november 2012 - 12:58 Der er 1 løsning

Opret from eller rapport med tidslinie indeholde fra og til datoer

Hej!
Jeg mangler lidt vejledning / approach til hvordan jeg i MS ACCESS kan lave en rapport der viser en tidslinie med definerede start og slut datoer plottet ind. Jeg ville meget gerne være istand til at styre diverse farver m.m .f.eks hvis slut dato er mindre en dagsdato skal efterfølgende farves rød eller lign.

Jeg synes ikke de indbyggede grafer løser opgaven for mig, men er jeg ude i at selv skulle programmere et object/komponent i f.eks vb eller c# og derefter importere den i ACCESS eller findes der løsningsmuligheder for at kode det i VBA'en
Avatar billede havmaage Juniormester
13. december 2012 - 13:08 #1
lukker spg igen, måtte kode mig ud af det med createcontrol