Avatar billede FrankJensen1961 Nybegynder
20. november 2012 - 09:58 Der er 5 kommentarer

Tablets - Vise samme indhold på 6 Tablets samtidige

Jeg skal holde nogle møder med 5 mødedeltager. Alle har en tablet og alle skal se i samme dokumter samtidig (pdf) og helst synkront(!)- dvs kun een styrer.
Er der nogen som har et bud på en god konfiguration?
Avatar billede eksendk Nybegynder
20. november 2012 - 11:53 #1
Wow, det vidste jeg ikke at man kunne. Men jeg tror godt, at det kunne komme an på hvilken slags tablets dine medarbejdere har. Du kan måske kigge her, det kan være at der står noget: http://versusio.com/da/apple-ipad-mini-64gb-wifi-cellular-vs-samsung-galaxy-note
Hvis du finder en løsning, så sig lige til herinde. Fil-deling kan være alt for kompliceret, men er jo for privatlivets skyld egentlig okay.
Avatar billede FrankJensen1961 Nybegynder
20. november 2012 - 13:17 #2
Nu var det et spørgsmål!
Avatar billede deadman Nybegynder
20. november 2012 - 16:22 #3
#1
http://versusio.com/da/apple-ipad-mini-64gb-wifi-cellular-vs-samsung-galaxy-note

Hvad skal man bruge det til ifht. spørgsmålet???
Avatar billede FrankJensen1961 Nybegynder
21. november 2012 - 10:48 #4
scenariet kunne være følgende;
Vi har et manuskript i pdf format som en åbner og manurere rundt i - fremhæver nogle sætniger måske - medens de andre kan følge med på deres tablet. Kan man det? Dokument føren kan, hvis det er nemmere, sidde ved en pc.
Håber det er til at forstå
Avatar billede computerlab Nybegynder
09. december 2012 - 15:45 #5
Hvis tablets er iPad, så kunne denne måske bruges:
https://itunes.apple.com/dk/app/ivideoshow/id501016015?mt=8