Avatar billede Lonnie17 Novice
18. november 2012 - 14:58 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Call of duty black ops 2

Hej. Håber her igennem at nogle kan hjælpe mig. Min søn har i fredag´s købt Call of duty black ops 2 på Steam.
Og han pc går ned hvergang, vi prøver at gå ind i et af de spil. Jeg har søgt og søgt på Steam, for at få løst problemet, men kan ikke finde noget vi kan bruge. Vi har opdateret alle driver, og har tjekket at, spillene kan køre på han pc.
Vi har købt masser af gange på Steam, og der har aldrig været problemer.
Hans pc´er en special bygget gamer pc, og han spiller mange spil på den. Vi har aldrig oplevet at, den bare går ned hver gang. Vi har skrevet til Steam, men ikke fået svar :-(, så nu er vi ved at, være desperate. Håber virkelig af nogle kan hjælpe os.
Avatar billede Lass3 Novice
19. november 2012 - 00:01 #1
Hej Lonnie17
For at sikre ens computer kan "trække" spillet er der en hjemmeside der kan tjekke ens hardware og se om det er optimalt for det spil.
hjemmesiden er: http://www.systemrequirementslab.com/
en anden ting i kan prøve er følgende:
1. åben steam
2. gå til "libary"
3. højre klik på spillet og tryk på "properties"
4. tryk på "Local files"
5. Tryk på "Verify integrity of game cache"
dette gør at vi sikre at filene er rigtige dette kan tage nogle minutter før det går igennem, skriv enlig igen hvis det ikke hjælper :D
Avatar billede Lonnie17 Novice
19. november 2012 - 12:13 #2
Tusind tak for dit svar :-).
Vi prøver. Er lige ved at downloade hele spillet igen. Vi prøvede at slette det for at se om der måske var fejl, da vi downloadet det. Skriver så snart vi har prøvet det du skriver. Er bare så glad, at vi endelig får noget hjælp. Tusind tak
Avatar billede Lonnie17 Novice
19. november 2012 - 13:20 #3
Så fik vi det endelig instaleret og prøvede at gøre.
åben steam
2. gå til "libary"
3. højre klik på spillet og tryk på "properties"
4. tryk på "Local files"
5. Tryk på "Verify integrity of game cache"
Det virkede ikke :-(.
Det begyndte ellers at ligne noget, men så gik pcéren ned igen :-(
Nu prøver jeg at tjekke hardwaret på det link du har skrevet.
Avatar billede Lonnie17 Novice
19. november 2012 - 13:28 #4
Hej igen
Hans pcér havde det den skulle, så det er heller ikke det :-(
Bliver snart helt idiot :-(
Avatar billede Lass3 Novice
19. november 2012 - 14:36 #5
Lonnie17 efter en del research har jeg fundet ud af i ikke er de eneste med dette problem, http://callofduty.com/thread/200532646,
det ser ud til at i skal ændre nogle "settings" på hans computer.
vil lige finde ud nøjagtig hvad der skal gøres.
finder ud af det ved ca 17 tiden.
Avatar billede Lonnie17 Novice
19. november 2012 - 15:08 #6
Nej hvor dejligt, håber virkelig du kan hjælpe :-)
Avatar billede Lass3 Novice
19. november 2012 - 15:50 #7
Prøv at updater hans BIOS måske hjælper det :)
Avatar billede Lonnie17 Novice
19. november 2012 - 16:35 #8
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede Lass3 Novice
19. november 2012 - 16:50 #9
hvilken pc/motherboard er der i?
Avatar billede Lass3 Novice
19. november 2012 - 17:04 #10
skal helst vide hele motherboardes navn for at finde den bios update til jer
Avatar billede Lonnie17 Novice
20. november 2012 - 11:00 #11
Tak, finder lige ud af det,
Avatar billede Lonnie17 Novice
20. november 2012 - 15:26 #12
Hej igen.
Ringede til forhandleren af hans Gamer pC, og de sendte mig et link til opdateringen. Har nu fået den ned på en usb nøgle, men kan ikke komme ind i bootmenu. Har prøvet f11, f12 og f9. Windows starter bare ????
Avatar billede Freeeddd Novice
09. december 2012 - 22:07 #13
Hej,

hvis I stadigvæk har problemer med at få spillet til at køre, skal I manuelt installere disse drivere. Det fungerede for jeg selv, og en del andre. Dog er der stadigvæk nogle tilfælde hvor løsningen på problemerne ikke findes. Men ellers kan man altid prøve at google på engelsk.

...\Steamapps\Common\Call of Duty Black Ops II\redist\vcredist_x86.exe
...\Steamapps\Common\Call of Duty Black Ops II\redist\DirectX\dxsetup.exe

Håber dette hjælper hvis problemet ikke er løst forinden. :-)