Avatar billede Mona8930 Nybegynder
15. november 2012 - 14:58 Der er 3 kommentarer

log-in formular søges

hej,

søger en log-in formular til en lukket del af en hjemmeside og en "skær ud i pap" beskrivelse af at installere den korrekt... nogen der kan hjælpe mig?? Den skal kunne gå automatisk videre til den lukkede del....

In Advance, mucho gracias :)

Mona
Avatar billede olebole Juniormester
15. november 2012 - 15:22 #1
<ole>

En færdig løsning skal du nok søge i denne kategori. Kategorien, du har oprettet tråden i, er beregnet til 'hjælp til selvhjælp'  =)

Du kan lægge et svar her og acceptere det, så denne tråd lukkes. Derefter kan du åbne den i den anden kategori  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede The_Buzz Novice
15. november 2012 - 19:36 #2
Vi kan sagtens hjælpe med det - se mere på www.modified.dk - min elev kan sagtens lave det på et par timer - pris små 250kr i timen ex. moms
Avatar billede olebole Juniormester
15. november 2012 - 20:24 #3
Det ville klæde 'ældre' brugere at overholde reglerne og holde betalingsopgaver/-tilbud i kategorien for opgaver  *o)