Avatar billede Konceptkonsulenten Nybegynder
13. november 2012 - 13:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med indlejret Youtube film

Hej

Det er første gang jeg oprettet et spørgsmål på Eksperten.dk, så jeg håber på at jeg gør det rigtigt;-)

Jeg har en indlejret Youtube film på forsiden af min hjemmeside. Når nogen har afspillet filmen på hjemmesiden står denne tilbage med en reklame for 4 -6 andre Youtube film i 'afspilleren' og det ser ikke særligt 'smart' ud på en professionel hjemmeside.

Nu har jeg set på andre hjemmesider at det er muligt at slippe for denne reklame og at filmen i stedet for går tilbage til udgangspunktet. Hvordan får jeg min Youtube film til at gøre det samme?

På forhånd, tusind tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

Konceptkonsulenten
Avatar billede KHHP Juniormester
13. november 2012 - 13:55 #1
Hej
For at du kan gøre dette skal du tilføjer parametre til den kode du har indlejret. Du kan finde gyldige parametre her: https://developers.google.com/youtube/player_parameters?hl=da-DK
Avatar billede Konceptkonsulenten Nybegynder
13. november 2012 - 15:44 #2
Tusind, tusind tak;-)

Min' kode viden' er meget begrænset (jeg arbejder normalt med brugervenlighed)...

Er det nedenstående info jeg skal bruge (kan ikke helt gennemsku informationen på siden)?

loop (supported players: AS3, HTML5)
Values: 0 or 1. Default is 0. In the case of a single video player, a setting of 1 will cause the player to play the initial video again and again. In the case of a playlist player (or custom player), the player will play the entire playlist and then start again at the first video.

Nu ser min indlejrede Youtube kode ud sådan her:
NU: <P><iframe width="505" height="284" src="http://www.youtube.com/embed/baZNThvQ21E" frameborder="1" allowfullscreen></iframe></P>

Hvordan skal den se ud fremover?
(Og kommer rettelsen slå igennem på alle platforme og browsers eller kun de nyeste?)

Med venlig hilsen

Konceptkonsulenten
Avatar billede KHHP Juniormester
13. november 2012 - 20:25 #3
Hvis du besøger videoen på youtube.så kan du vælge "Del" og så "Indlejring" Så kan du fravælge "Vis foreslåede videoer når videoen er færdig"
Koden vil nu se således ud:
<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/baZNThvQ21E?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Avatar billede Konceptkonsulenten Nybegynder
13. november 2012 - 23:02 #4
Det virker, super!
Tusind, tusind tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Konceptkonsulenten
Avatar billede Konceptkonsulenten Nybegynder
13. november 2012 - 23:11 #5
Nu skal vi se... Skal du sende et svar til mig som jeg skal acceptere og så får du poæng? Du skal lige huske at det er første gang for mig, jeg lær det nok;-)
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2012 - 13:54 #6
Du skal vente på at KHHP sender dig et svar ;-)
Avatar billede KHHP Juniormester
14. november 2012 - 16:04 #7
Ja, her kommer svar