Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 07:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejl Windows update

Jeg oplever i.f.m. Windows update en fejl såvel på en hjemme-PC der kører Workgroup samt på PC'ere på min arbejdsplads. PC'erne er sat op til selv at søge efter opdateringer og installere dem mandag, hvilket ikke fungerer. Når man søger efter opdateringer manuelt får man fejlen "Kode 8024402C". Hvis man istedet vælger "Søg online efter opdateringer fra Microsoft Update" fungerer det OK. Jeg har uden held forsøgt alle de løsningsmuligheder, som Windows foreslår. Kan I venligst hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 07:57 #1
årøv med denne her

tweaking.com

se videoen først

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 08:04 #2
prøv skulle der stå

den virker ret tit på den fejl

det er denne her fejl du får

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Windows-Update-error-8024402C

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 08:23 #3
treatmenice> Tak for forslaget, men det løser desværre ikke problemet....
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 08:26 #4
hvad gjorde du
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2012 - 08:42 #5
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 09:25 #6
treatmenice> Installerede programmet og kørte hele processen...
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 09:47 #7
prøv manuelt at slå servicen fra under

kontrolpanel-administration-computeradministration-tjenester og programmer-tjenester

gå ned under Windows update og deaktiver den og aktiver den så igen

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2012 - 10:32 #8
Ovenstående forslag hjalp desværre ikke. Jeg har nu oprettet en WSUS, og opdateringer kører nu OK.