Avatar billede vingen Nybegynder
11. november 2012 - 18:30 Der er 1 kommentar

Win XP buisness vil "Vent et øjeblik" hele tiden

Hej,
jeg har igennem 1 år haft en ThinkPad med XP buisness på - og det har virket fint. Nu kan den så pludselig ikke starte op, den stopper forskellige steder ved genstart, typisk ved den blå microsoftskærm med beskeden "Vent et øjeblik" - den kan også stoppe med en sort skærm.

Jeg vil rigtig gerne have nogle billeder ud som ligger på disken, og skal ikke have den til at virke igen - kan den, er det fint.

Så er det nogle der har en ide til hvordan jeg kan få de billeder ud, så windows ikke vil starte????

Tak
Avatar billede kgkg Nybegynder
11. november 2012 - 19:17 #1
Du kan pille harddisken ud af den bærbare computer og tilslutte den til en anden computer med adapter.

Men det er vel og mærke kun hvis det ikke er disken der er noget i vejen med.

Du kan bruge en adapter som f.eks. den her: http://www.avxperten.dk/pc-tilbehoer/usb-tilbehoer/usb-2.0-til-sataide-adapter.asp?gclid=CPSems_Cx7MCFYJP3godr2EAIA

Der findes utallige modeller, denne her er bare fundet ved at google usbtosata adapter.