Avatar billede sjiris Nybegynder
11. november 2012 - 11:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

samsung tv

jeg har et samsung tv UE40B7070 og i nederste venstre hjørne er der for nyligt kommet en besked: ny enhed ikke fundet usb 1 strømoverbelastning. hvorfor siger den dette ?.
11. november 2012 - 11:08 #1
... har du tilsluttet noget som helst til TV'ets USB ?
Avatar billede sjiris Nybegynder
11. november 2012 - 11:14 #2
nej der er ingenting tilsluttet
11. november 2012 - 14:19 #3
Hmmm.. så ved jeg det ikke ;-(

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. november 2012 - 09:23 #4
Prøv at undersøge USB-portene - det kan ske støv/snavs har kortsluttet dem.

Umiddelbart ville jeg kun forvente beskeden, hvis man forsøger at trække for meget strøm ud af USB-porten (har engang brændt en USB-controller med en telefon med forkert batteri), og det kan kun ske, hvis der er sat noget i USB-portene, eller hvis noget kortslutter den.
Avatar billede sjiris Nybegynder
13. november 2012 - 14:54 #5
tak, det har hjulpet.
Avatar billede sjiris Nybegynder
14. november 2012 - 12:00 #6
det har så ikke hjulpet at rense dem for støv. Beskeden er der igen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. november 2012 - 13:22 #7
Så tror jeg ikke det er noget, du selv kan klare.

1. Tag kontakt til Samsung. De vil sandsynligvis bede dig om:

2. Tag kontakt til en elektronikfagmand, der kan se på at reparere det.

Eller -

3. Nyt TV. Jeg ved det er surt, men et tilsvarende kan i dag fås for kr. 3-4000,- - og samtidig have nyere teknologi.
Avatar billede sjiris Nybegynder
24. februar 2013 - 12:12 #8
ingenting hjælper, jeg kontakter samsung