Avatar billede Mathiasknudsen Nybegynder
11. november 2012 - 10:51 Der er 10 kommentarer

Problemer med Microsoft Outlook - gendannelse af datafiler, så placeringen bliver den samme som før

Hej,

Jeg sidder med et meget stort problem. Jeg er kommet til at ændre placeringen af min outlook bog, så den åbner en gammel outlook bog i stedet for. Er det muligt at gendanne sin tidligere placering/datafiler, så alle mine mails og gemte mails, vil komme tilbage igen?

Det hele skete ved at jeg ville rydde op på skrivebordet og da jeg flyttede en mappe ind på C-drevet som min outlook bog var placeret i, eller hvad man kan sige. Derefter når jeg trykkede på ikonet 'outlook' kunne den ikke finde sin placering. Jeg prøvede at finde den i mappen, men fandt i stedet en gammel backup fil, som jeg åbnede den i. Den var bare tilbage fra 2006 af. Nu er alle mails i indbakke og kartoteker forsvundet..

Håber der sidder nogle kloge hoveder på dette område
11. november 2012 - 11:04 #1
... hvilken Outlook version ?
Avatar billede Mathiasknudsen Nybegynder
11. november 2012 - 13:18 #2
Microsoft Outlook 2010
Avatar billede Mathiasknudsen Nybegynder
11. november 2012 - 13:20 #3
Den meddeler også fejl i send/modtag nu. Så jeg kan heller ikke modtage mails nu.
Avatar billede hcma Novice
11. november 2012 - 14:38 #4
søg efter Outlook filer i denne computer
Avatar billede Mathiasknudsen Nybegynder
11. november 2012 - 15:34 #5
Selvom jeg søger og der kommer en masse outlook filer frem, så kan jeg ikke åbne en eneste af dem fra outlook af.. Der står at man skal åbne filerne inde i outlook, men når jeg så prøver at finde dem via outlook findes de ikke. Er det ikke lidt mærkeligt?
Avatar billede hcma Novice
11. november 2012 - 17:14 #6
igen. søg efter "outlook filer"  (uden anførselstegn)

og den du leder efter, hedder nok din e-mailadresse
Avatar billede Mathiasknudsen Nybegynder
11. november 2012 - 19:08 #7
Jeg søgte kun på outlook sidste gang, og der kom der en masse søgeresultater. Nu prøvede jeg med outlook filer og så kommer der ingenting
Avatar billede hcma Novice
11. november 2012 - 23:04 #8
hvad så med at søge efter din e-mailadresse ?
Avatar billede Mathiasknudsen Nybegynder
11. november 2012 - 23:37 #9
Det har jeg prøvet, men har fixet det.. Søgte bare på 'outlook' og så kom der nogle pst.-filer frem. Jeg kunne bare ikke åbne den på min nuværende computer. Blev nød til at åbne den via en anden, men tak for hjælpen.. Du får pointene for hjælpen.
Avatar billede hcma Novice
12. november 2012 - 16:52 #10
tag pointene selv :o)