Avatar billede tobrukDk Novice
09. november 2012 - 18:19 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

window 7 til Window 8

Hej

Det er sådan at jeg overvejr købe men det er sådan hver gang jeg skal opret kontakt til program som hedder "Windows8-UpgradeAssistant", så kommer den frem med en fejl. dog skal det siges at jeg stoppe den i nat da jeg tror det vil gå hurtigt :) osv.. ;) men i dag kommer den frem med en fejl

Problem kan ses her;

http://billedeupload.dk/?v=ZJAH.png
Avatar billede claes57 Ekspert
09. november 2012 - 18:37 #1
vent til lige efter jul (opgraderingstilbud kører frem til 31. jan 2013) Så er de værste fejl rettet (der er allerede vigtige rettelser på vej).
Avatar billede tobrukDk Novice
09. november 2012 - 18:42 #2
Jamen hvis jeg efter til efter d 31-1-2013 skal jeg give 429 eller ligne i den still. :)
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 18:55 #3
Hvis du ikke kan vente, så prøv en anden assistent, der kan jo være fejl i den du har? http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/upgrade-to-windows-8
Avatar billede tobrukDk Novice
09. november 2012 - 18:57 #4
Jeg har prøve hent den som du skrive men den kommer stadig frem med samme fejl :(  :( :( øøvv øvvv!
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 19:09 #5
Jamen hvis jeg efter til efter d 31-1-2013 skal jeg give 429 eller ligne i den still. :)

Mærkeligt, jeg har lige kørt Windows 8 UpgradeAssistant og den virker !

Jeg kan endda købe W8 til 119,00 kr selv om det er en gammel computer med W7.
http://i.imgur.com/PZK6J.png
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 19:12 #6
Hvis du har en anden Firewall eller Antivirus kan det være årsagen.
Men Microsoft fungerer ikke altid så godt. Jeg har så lige prøvet hvad assistenten siger til min computer, som allerede har Windows 8. Den kan godt køre assistenten, men der er problemer med flere programmer, men de kører i praksis udmærket. http://billedeupload.dk/?v=DFc28.jpg
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 19:15 #7
Avatar billede claes57 Ekspert
09. november 2012 - 19:53 #8
jeg har ikke skrevet, at du skal vente til efter 31. jan 2013 - men bare til efter jul. Så har du hele januar til at købe en fejlrettet version af win8 i. Hvorfor vil du være med til at slås med alle microsofts begynderfejl - lad det m$ selv finde ud af dem.
Avatar billede tobrukDk Novice
09. november 2012 - 20:03 #9
Ja okay ;)

men i går da jeg skulle hente det eller hvad man siger, var der ingen fejl.. :)

#7 jeg har prøve at gøre sådan her men den kommer frem og siger sådan her;

http://billedeupload.dk/?v=eBHId.png
Avatar billede claes57 Ekspert
09. november 2012 - 20:10 #10
lav en systemgendannelse tilbage til før du lukke programmet ned i utide.
Avatar billede tobrukDk Novice
09. november 2012 - 20:15 #11
så skal jeg tilbage til dagen mellem onsdag og torsdag men hvordan gøre jeg det?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. november 2012 - 20:25 #12
kontrolpanel/genoprettelse kunne være et bud... Er du sikker på, at du er klar til alle de nye fejl i win8?
Avatar billede tobrukDk Novice
09. november 2012 - 20:30 #13
ellers må jeg bare vente til det rigtigt ud kommer ellers må jeg vente til efter jul :)
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 20:48 #14
Min mening er, at med mindre man har en touch skærm, er windows 8 bare en ringere udgave af windows 7, og selv da måske? Jeg har flere programmer, som kørte fint på win7, men som ikke kan køre på win8. Desuden har jeg haft bøvl me Avast antivirus og Online armor firewall. Jeg har måttet købe Kaspersky antivirus og bruge Comodo firewall. Jeg har ikke nøgle til win7, havde jeg det, droppede jeg win8. Den fik jeg som opgradering fra XP for 229 kr. så prisen er selvfølgelig i orden.
Avatar billede tobrukDk Novice
09. november 2012 - 20:52 #15
Ligge et svar dem som vil ha noget ude af det her ?.. :)  så må jeg tag still til hvem jeg mener der skal ha noget for det her?
Avatar billede tobrukDk Novice
10. november 2012 - 01:50 #16
Jeg skulle bare gem file et andet stede. men så kommer den frem og siger sådan her;

http://billedeupload.dk/?v=E9fd.png

WTF TÆNKER JEG BARE!!
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2012 - 10:32 #17
#7 jeg har prøve at gøre sådan her men den kommer frem og siger sådan her;

Jamen det ser fint ud.

Du har jo selv løst problemet, du kan selv lægge et svar!
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2012 - 15:18 #18
Bestiller du en DVD samtidig? Det behøver du ikke. Den kan hentes bagefter, eller man kan hente en gratis Iso.
Avatar billede tobrukDk Novice
11. november 2012 - 01:04 #19
#17 den vil ikke lade mig betale eller ligne..
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2012 - 01:08 #20
Så kan du jo bare lave en opgradering og intet andet. For så bagefter opgraderingen at købe en DVD eller downloade en Iso.
Avatar billede tobrukDk Novice
12. november 2012 - 09:51 #21
Jamen er der nogle iso file eller ligne på dansk :) ??
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2012 - 22:31 #22
Ja det er der, for der var valg mellem USB og Iso, og jeg har geninstalleret fra USB, og det var på dansk. Man kan også vælge USB, og så gå "baglæns" og installere en Iso også. Det gjore jeg.
Avatar billede tobrukDk Novice
12. november 2012 - 23:28 #23
Hej Jorn-a kan du give et link PM :)
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 01:37 #24
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 01:38 #25
Ps. Køber man DVD, så får man både 32 0g 64bit versionerne.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2012 - 22:00 #26
Jeg gider ikke være på Eksperten mere, nedlægger min profil.
Avatar billede tobrukDk Novice
15. november 2012 - 15:53 #27
Jeg har købt det og det virker nu!..