Avatar billede PackerHacker Nybegynder
09. november 2012 - 13:06 Der er 7 kommentarer

Outlook vil ikke stare op på den ene bruger

Hej

Har et problem med at Outlook 2010 Proffsionel pludselig ikke vil starte op på min bedre halvdels bruger profil.

Den siger

"Microsoft Outlook kan ikke startes. Outlook-vinduet kan ikke åbnes"

* Har altså ikke problmer med at åbne på min bruger profil.
* Kører Win 7
* Har prøvet at køre et program fra Microsoft som skulle løse problemet
* Muligvis er det startet da jeg fjernede et program fra CodeTwo som gjorde at vi delte kalender.
* Men i dag deler vi via Icloud

Nogle der har nogle gode råd.

Hilsen
Jesper
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 13:12 #1
Avatar billede PackerHacker Nybegynder
09. november 2012 - 13:14 #2
Undskyld men kan ikke lige se hvor man kan redigere sit indlæg.

Alle andre office programmer åbner på hendes bruger profil. Så det er kun noget med Outlook. Men der er så også det vigtigste der ikke virker.

Jesper
Avatar billede PackerHacker Nybegynder
09. november 2012 - 13:15 #3
Hej

Det er det program jeg har kørt både automatisk & manuelt uden resultat.

/Jesper
09. november 2012 - 15:22 #4
Her er nogle muligheder ->
www.outlook-tips.net/how-to/using-outlook-command-lines/

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 19:22 #5
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2012 - 11:43 #6
Avatar billede PackerHacker Nybegynder
18. februar 2013 - 13:09 #7
Hej

Ingen løsninger har endnu fungeret. Har i mellem tiden opdateret til win 8 men dette har heller ikke hjulpet.

Det underlige at kan sagtens oprette en ny bruger profil hvor Outlook så virker.

Flere forslag modtages gerne

Jesper