Avatar billede DonSkoD Juniormester
08. november 2012 - 11:33 Der er 1 løsning

Paneler mangler i Outlook 2007

Hej E

Jeg har en bærbar med Outlook 2007, hvor der mangler visse paneler/faneblade i "outlook-båndet".

Hvis jeg vil oprette en aftale i kalenderen på min egen PC, dobbeltklikker jeg på den pågældende dag og har her fanebladene: "Aftale", "Indsæt", "Formater tekst" og "Gennemse".

På den bærbare findes kun "Indsæt" samt "Formater Tekst".

Nogen der har et bud på hvor man tilføjer disse ekstra faneblade?
Avatar billede DonSkoD Juniormester
08. november 2012 - 11:53 #1
plugin stod for fejlen - installerer 2010 i stedet.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester