Avatar billede Tago Juniormester
07. november 2012 - 21:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook datafilen xxx har nået sin maksinale

Outlook datafilen xxx har nået sin maksinale størrelse. Hvis du formindsker mængden af data i filen.....

Har opgraderet til Office 2010 da den gamle version ikke virkede længere, sikkert på grund af ovenstående. Det hjalp imidlertid ikke. Jeg har så oprettet en ny pst fil og vil nu importere de gamle mail, men løber konstant ind i fejlmeddelelsen. Problemet er dog at jeg ikke kan slette noget nu.
Avatar billede milter Ekspert
07. november 2012 - 21:53 #1
Noget her, der kan hjælpe?

http://support.microsoft.com/kb/832925
Avatar billede Tago Juniormester
07. november 2012 - 22:01 #2
Nej der har jeg været.
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. november 2012 - 05:27 #3
Pøre en scanpst.exe på den gamle fil.
Dels retter den evt. fejl, dels skrumper den filen.
/ptj_11
Avatar billede Tago Juniormester
08. november 2012 - 08:23 #4
Scanpst har også været forsøgt, men den stopper desværre med en fejl undervejs.
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. november 2012 - 08:36 #5
Hvad siger fejlmeddelelsen helt præsist?
/ptj-11
08. november 2012 - 10:24 #6
(PS: I Outlook 2003/2007 er grænsen for en *.PST fil er ~2Gb - der opleves spøjse fejlmeddelser hvis grænsen overskrides...)

Derfor har jeg oprettet flere *.PST filer ...
Avatar billede Tago Juniormester
08. november 2012 - 11:04 #7
Tak for indput, men jeg har kastet håndklædet i ringen og købt Outlook PST recovery, og det har løst problemet