Avatar billede PolleKolding Mester
07. november 2012 - 19:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

forkert opstart af Windows 7

Jeg var spændt og også lidt nysgerrig, ville prøve det nye Windows 8.

Inden jeg gik over til prøve versionen af Windows 8 tog jeg et image af mit C- drev med Windows 7.

Da jeg genindlæste dette image var det et helt andet startbillede end det vanlige, der skrives Windows men de fine 4 farver på "flaget" kommer ikke, så kommer en bjælke akkurat som i det gamle windows, opstarten ligner faktisk den man kendte fra det tidligere Windows XP.

Jeg får ganske vist indlæst mit Windows, og maskinen kører herefter som vanligt.

Er det muligt at få et tip så jeg kan få min opstart tilbage.

Hilsen

Paul
Avatar billede PolleKolding Mester
08. november 2012 - 15:32 #1
Har fundet løsning
Tak
Avatar billede PolleKolding Mester
08. november 2012 - 15:33 #2
Tak
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2012 - 17:54 #3
HVAD VAR løsning
Avatar billede PolleKolding Mester
08. november 2012 - 18:09 #4
På harddisken er en "blindpartition" på 100Mb, her er opstartet lagret.
Jeg havde et image af denne partition, den reindtallerrde jeg på ny, og sagen var i orden.
Paul
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 11:57 #5
ok :-)