Avatar billede Slettet bruger
02. november 2012 - 13:45 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Win8 Fastgør til start

Jeg har en fil med billeder, som jeg vil fastgøre til start i Windows 8. Så jeg højreklikker og trykker på Fastgør til start. Der sker bare ikke noget. Egenlig skulle jeg også bruge rubrikken billeder, men den har jeg ved en fejltagelse slettet, i stedet for bare at fjerne fra start. Er det kun exe filer som kan fastgøres til start?
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2012 - 14:20 #1
er det ikke sådan her man gør

før musen hen over mappen
prøv så at højre klikke med musen
kommer der så ikke en bjælke op forneden hvor du kan ændre det til hvad du vil
fastgøre og så videre
m.v.h
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. november 2012 - 15:54 #2
Er Metro Starten du mener?
http://gratisupload.dk/vis_billede/686768/
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2012 - 16:14 #3
"2 Ja netop. Hvordan har du gjort?
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2012 - 16:21 #4
Jeg har lige fundet ud af, at med den metode jeg beskrev, fastgøres programmet ikke til Metro start, men til munuen start. Altså jeg har Classic shel, og så er det Start/Programmer, og der ligger genvejen så.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. november 2012 - 16:21 #5
Du højreklikker på den mappe du ønsker i start  i dialog boksen trykker du på pin to start Voila!:-)
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2012 - 16:36 #6
#5 Du og treatmenice har nok ret, men desværre er det, som jeg skrev, netop det jeg har gjort. Men der er muligvis Classic shel, som laver koks i det?

I skal begge have tak og læg venligst begge 2 et svar:)
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. november 2012 - 16:42 #7
Jeg har også "Classic shel, og det virker alligevel" så hvad dit problem er ??
Jeg lægger kun Svar P.G.A. af at der er en storsamler her.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 07:41 #8
du er for meget poko1
da du oprettede din profil herinde accepterede du jo point systemet

så hvorfor du ikke tager imod point i flæng er da dit problem og du skal ikke skyde andre nogen andre intentioner ud her på siden - det har du ikke belæg for
om du samler eller ikke er jeg ret ligeglad med
skriv den ned og læg den ved din pc - så du kan huske det ?????

til spørgeren lægger jeg denne her som svar
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 08:33 #9
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 09:43 #10
http://www.eksperten.dk/spm/918259

du har mange standpunkter
de er ikke svære at finde under ekspertens søge felt vel
nok om det