Avatar billede ronnie192 Nybegynder
01. november 2012 - 17:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Exchange server 2010 Kan ikke sende post

Hej Eksperter

jeg har problemer med at sende post på min mail server
Exchange 2010

Jeg kan godt modtage. min ISP er TDC gå ud fra at det ikke virker grundet at der ikke er åbnet for port 25. Har mit domæne hos gratisdns hvor jeg så har købt mxbackup med portforward. Som jeg har forstået det skulle det så kunne lade sig gøre at sende post på port 26 istedet for port 25.

A record
domæne.dk - min ip
mail.domæne.dk - min ip

Mx record med portforward

Vært
domæne.dk
MXBackup udløber: 27/10/2013    mxbackup.gratisdns.dk    20    43200
Kan ikke ændres

vært            Mail udveksler
domæne.dk    Mail.domænde.dk
TCP/IP port: 26
Denne MX record findes IKKE i dns!    10    43200

Jeg opsat serveren med en send connector og lavet den om til at Skulle bruge port 26 istedet for 25

Efter jeg lavede denne portforward indstilling kan jeg godt modtage på port 26

Er det nogen der kan fortælle mig hvad det er jeg gør galt ?

MWH
Ronnie
Avatar billede ronnie192 Nybegynder
03. november 2012 - 20:39 #1
Er der slet ikke nogen der ved noget om dette ?

MWH
Ronnie
Avatar billede ronnie192 Nybegynder
13. januar 2014 - 16:33 #2