Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 15:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Åbne exefil i w8

Jeg har en exefil fra Light scribe jeg ikke kan åbne. Windows siger jeg skal åbne med Administrators ret, men den mulighed er der slet ikke. Jeg har givet mig selv fuld brugsret over filen, og oprettet mig selv i kommandopromten som Super administrator, men intet virker. Der var ingen problemer i windows 7.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 20:16 #1
deaktiver UAC
du skal deaktivere superadministrator kontoen
ellers vil den ikke skrive til c drevet og Windows

jeg går ud fra det er til windows 8 ikke

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 21:17 #2
Tak for forslaget men UAC var deaktiveret og Super administrator var kun noget jeg prøvede da alt andet glippede. Jeg synes Microsoft strammer sikkerheden for meget.
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2012 - 07:51 #3
ja og husk den kan IKKE bruges til spil hvis man ikke fjerner superadministrator kontoen
du får ikke lov til at skrive til drev c og Windows

men det er jo en VISTA klon så hvad andet kunne man forvente fra dem

det må være sådan at der hos Microsoft er for få der bestemmer ligesom hos bankerne
de investerer for dig og når det går galt står der velvillige idioter i folketinget og hjælper direktørerne ud af den klemme de selv har bragt sig i (bankpakker og så videre)

vista har de indrømmet var en katastrofe - hvorfor laver de så endnu en???????????????????

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2012 - 11:40 #4
Du har ret i at det er windows 8 pro, men jeg forstår ikke det med Vista klon? Jeg opfatter w8 som en ringere udgave - for stationære PCér - end w7. Kunne jeg have fået w7 for 229 kr, havde jeg valgt den. Jeg har flere programmer som kunne køre på w7, men som ikke kan i w8. Men når man kun har en ægte XP, nå ja så er w8 for det beløb vel værd at tage med. Jeg har aldrig prøvet Vista, men ud fra hvad jeg har læst om den, ja så har du helt ret, den er elendig.
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2012 - 20:33 #5
Nå vi kommer nok ikke videre. Læg venligst et svar for at deltage i mit spørgsmål:)
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2012 - 07:48 #6
ok