Avatar billede vuske Seniormester
29. oktober 2012 - 15:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ang pst-filer

Jeg har taget en kopi af min pst-fil i Outlook 2010 - kan jeg bruge den fil i Programmet windows mail, hvis hvordan så
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. oktober 2012 - 16:13 #2
#1
Nu er der jo forskel på windows mail og windows live mail. Windows mail er det der i gamle dage hed outlook express. Dermed ikke sagt at det ikke er windows live mail opretter mener, da der er mange der forveksler de to klienter.

http://blogs.technet.com/b/james/archive/2007/06/25/import-outlook-pst-into-windows-mail.aspx
Avatar billede deadman Nybegynder
29. oktober 2012 - 16:34 #3
#2
Sorry :)
Avatar billede vuske Seniormester
29. oktober 2012 - 16:41 #4
Det windows live mail (det nye)
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. oktober 2012 - 16:45 #5
#3
Der ser du. Det var live mail ;o)
Avatar billede deadman Nybegynder
29. oktober 2012 - 17:21 #6
#5
Windows Mail er det der følger med til Vista. I Windows 7 er det Live Mail, så jeg vidste det godt ;)
Avatar billede deadman Nybegynder
29. oktober 2012 - 17:22 #7
#4
Tjek mit link.
Avatar billede vuske Seniormester
29. oktober 2012 - 18:11 #8
Ja, jeg har prøvet link og installeret programmet og så er jeg stået af - jeg er ikke særlig god til engelsk, så jeg ved ikke lige hvor jeg skal begynde og hvor jeg skal slutte
Avatar billede vuske Seniormester
29. oktober 2012 - 18:58 #9
Jeg har fundet en anden løsning
Avatar billede deadman Nybegynder
29. oktober 2012 - 19:17 #10
Dejligt.
Skriv den lige herinde, så andre har glæde af den + så følger du reglerne for siden også - men med 9½ år på eksperten så ved du jo godt dette :)