Avatar billede lurup Ekspert
28. oktober 2012 - 16:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med install af HP printer

Jeg er ved at installer 150 pc på en netværk hvor der er 3 hp p3015 printere.
Syntes der er problemer med noget pcér der har haft hp printer installeret.
Kan man slette noget så det fungere bedre ??
Måske et eller andet uinstall HP

Bruger både 32 og 64 bit
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 19:12 #1
Avatar billede lurup Ekspert
28. oktober 2012 - 20:43 #2
Det er mulige...

Findes der andre programmer som denne ??
Ellers må du gerne svare..

TAK
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2012 - 07:04 #3
mange bruger revo uninstaler freeware men den skal du jo installere på server for at den skal virke på alle maskiner
det er jeg ikke sikker på den gør
jeg var engang ude for jeg skulle ghoste 50 maskiner til server
1 af maskinerne kunne jeg ikke skyde ghost image på
de var alle ens - mega mystiks - måtte installere den separat og lave ghost image kun på den

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

men er det kun 3 så instaler den på dem alle sammen
den fjerner jo gamle nøgler og andet der ligger gemt i regedit

man kan jo også bare gøre det manuelt på hver maskine

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2012 - 07:11 #4
pro versionen har jeg ikke prøvet men der ligger en video du kan se

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_video.html

m.v.h