Avatar billede rix Praktikant
27. oktober 2012 - 22:09 Der er 1 løsning

php fusion ændre kildekode

Hej.

Jeg har brug for en cms som kunne det meste basale samt var lige til at gå til (læs nemt at bruge).

Efter lidt søgen fandt jeg frem til Php fusion som kan alt det jeg har brug for.

Vaglte at sætte den op i min localhost for lige afprøve det samt finde ud af alle dens functioner.

Men nu har jeg oplevet en problem. hvis jeg skriver en atikel eller dsl. har jeg oplevet at den går til den føste danske tegn og fjerne den danske tegn og alt bagefter den.

Dette undre jeg mig meget over så jeg gik igang med at undsøger php koderne for at se om jeg kunne finde problemet. men det er længe siden jeg har set sådan en inviklet kode og den er bestemt ikke sat op til at være nemt at finde ud af. så nu har jeg opgivet.

Er der nogle andre der har oplevet det samme og som kender til at udbedere problemet?

Det er den nyeste verision jeg køre.
Avatar billede rix Praktikant
31. oktober 2012 - 11:43 #1
Lukket