Avatar billede kim_engrob Nybegynder
27. oktober 2012 - 16:45 Der er 9 kommentarer

MS Word (Office 12) virker ikke i Windows 8

Jeg har opgraderet min pc fra vista til Windows 8 pro.

Når jeg prøver på at køre Word melder den fejl og jeg får beskeden herunder:

"Operativsystemet er i øjeblikket ikke konfigureret til at køre dette program"

Hvordan får jeg det til at virke?

Venlig hilsen Kim
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 16:58 #2
Jeg bruger Office 2013 - det fungerer da uden problemer?
Avatar billede kgkg Nybegynder
27. oktober 2012 - 16:59 #3
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 17:57 #4
så køre du da windows 8?
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 18:19 #5
Jeg har Windows 8 og Office 13 uden problemer.
Avatar billede kim_engrob Nybegynder
28. oktober 2012 - 13:45 #6
Hej kgkg.

Det virker desværre ikke. :-(
Andre ideer?

Jeg kan desværre ikke finde min office cd, og begynder at spekulere på om den er ægte. Hvordan tjekker man det?
Avatar billede kgkg Nybegynder
28. oktober 2012 - 17:25 #7
Har du ikke en produkt nøgle til din Office pakke?

Har du prøvet at kører en reparation af Office?
Avatar billede kim_engrob Nybegynder
28. oktober 2012 - 19:05 #8
Hej kgkg

Når jeg går ind i kontrolpanel under programmer viser den kun 5 installerede programmer, så jeg kan ikke engang forsøge at reparere den. Det er som om at den ikke kan se de programmer der ligger på en anden partion end den Windows ligger på. Mht. produktnøglen, så kan jeg ikke finde cd´en.
Avatar billede kgkg Nybegynder
28. oktober 2012 - 19:25 #9
Hvis du ikke har din produkt nøgle, så er du nok nød til at købe en ny office pakke.

Jeg er ked af at sige det, men det nemmeste og hurtigeste vil nok være at lave en ren installation af windows 8 og derefter geninstallere dine programmer.