Avatar billede Peter_Hansen_Nymo Nybegynder
25. oktober 2012 - 14:47 Der er 3 kommentarer

Facebook app - inapp like, comment, share & timing

Hej Eksperten

Første spørgsmål. Håber på hjælp :-)

Jeg roder rundt med en Facebook app i øjeblikket, hvor brugerne kan skrive en meddelelse. Denne meddelelse bliver så gemt i min database. Alle brugernes meddelelser bliver vist i app'en efter hinanden. Nu kommer spørgsmålet så. På en "normal" Facebook væg, har hver post en serie ActionLinks tilknyttet. De actionlinks er de gængse like, comment, share etc...

Er det muligt at tilføje den række af actionlinks til en custom app - og altså ikke tilføjet hele app'en, men tilføjet hver meddelelse, som brugeren skriver i app'en? Resultatet vil så være, at der kommer en hel serie meddelelser efter hinanden hver med deres egen like, comment, share & timing tilknyttet.

Er det muligt?

Synes ikke rigtig, at Facebooks actionlinks (https://developers.facebook.com/docs/opengraph/actionlinks/) giver alle de muligheder og vil helst ikke ud i de gængse social-plugin-like-send-ting :-)

På forhånd mange tak
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2012 - 15:02 #1
<ole>

Det ville være meget besynderligt, hvis Facebook har gjort det muligt. Det ville være hamrende uklogt af dem - hvis jeg altså har forstået spørgsmålet korrekt  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede Peter_Hansen_Nymo Nybegynder
01. november 2012 - 19:25 #2
Tak for svaret - tænkte det nok :-)

Så må man vel "håndkode" nogle af features og droppe resten.
Avatar billede olebole Juniormester
01. november 2012 - 19:36 #3
Du skal nok undlade at forsøge at 'skrabe' data og anvende dem i eget setup. Det plejer FB at være ret nøjeregnenede med, hvilket jo nok også er nødvendigt, hvis det skal lykkes dem at opnå fuldt ejerskab til WWW  =)