Avatar billede rci Nybegynder
23. oktober 2012 - 23:28 Der er 2 kommentarer

Microsoft Explorer 9,0

Hvorfor husker Explorer 9.0 ikke at åbne sider i samme størrelse hver gang, efter at man har trukket siden op/ned og til siderne for næsten at være i fuld skærm. Jeg ved godt man kan bruge fuld skærm mode for at den husker det, men ved fuld skærm forsvinder en hel linje i øverste værktøjslinje, og det er ikke det jeg vil have, kun et billede på ca 90% af skærmens størrelse
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
23. oktober 2012 - 23:39 #1
Prøv og start programmet så du kun har et vindue også sæt det der hvor du vil have det i den størrelse du vil også luk programmet og start det igen og se om det virker.
24. oktober 2012 - 00:02 #2
Evt. hold [VenstreShift] nede og klik på [X] i hjørnet samtidig ... EFTER du har TRUKKET siderne ...